sábado, 23 de mayo de 2015

La torre de Suso (2007).


Puntuación: 6

CARTA DE UN ASTURIANO A FILMAFFINITY.


Querido Filmaffinity.

Escríbote unas palabres pa decite que el otru día vi una película que llamome muchu la atención, pues desarrollábase aquí, n'Asturies.

Cuando vila anunciada díjeme a mí mismu: Coño ties que vela. Y la vi como ta mandao.

Titúlase La torre de Suso y dejome sensaciones agridulces.

Pa empezar hay mil coses que nun tien sentido ningunu, y que nun se las cree naide.

El protagonista, que ye Paco el de 7 vidas, nun conoce el nombre de la su abuela.

Su madre nun sabe que tien un nieto, o sea, nun sabe que su único fío ye padre.

La relación entre Javier Cámara y Malena Alterio fai aguas por todos los lados. Ye totalmente inverosímil, ye hasta absurda.

Luego parece ser que el personaje de Gonzalo de Castro, por algún motivu, nun quier follase a la su muyer, de la que ta locamente enamoráu. Y claro, a esta moza cayéronsele las bragas en cuanto vio a Javier Cámara.

La relación entre los pades de Javier Cámara también ye una cosa que nun entiendo fío, pero tampoco voy rompeme la cabeza pa intentar entendela.

Otra cosa que llamome también la atención fue que naide falaba asturianu, todos tenían acentu madrileño. Pero la verdad que ye mejor así porque imagínate tú que intentasen poner el acentín asturianu. Madre mía del amor hermoso, prefiero no imaginámelo.

Eso sí, a la mínima pusieron un bar donde se ta todo el día chumando sidra y donde hay un paisanín que nun para de cantar. Home, intentaron facer que así era la mi tierra, pero así nun ye. Ni se ta todo el día chumando sidra ni tenemos a un paisanín en los bares todo el día cantando Asturias patria querida ni nada parecío.

Tampoco vivimos todos en medio de la montaña, ni tamos cortando troncos pa la cocina de leña, ni vivimos en casas medio derrumbadas ni na. Esa parte recordome un pocu a Heidi la verdad.

Eso sí, como la madre, facemos buenos potajinos y buena fabada de vez en cuando, pero nun la tiramos que cuesta dinero y cuesta mucho ganalo.

Pero bueno, nun tuvo mal del todo, hubo cosas que gustáronme.

La banda sonora ye muy buena.

La fotografía ye guapísima.

La relación de los amigos, aunque créomela más bien poco y nun me convence demasiado, resultome entretenida.

El recuerdo y homenaje al amiguín fallecíu ye algo peliculero, pero oye, vamos pensar que puede suceder en la vida real.

Creo que el 6 que le di, vistu lo vistu, ye la nota adecuada pa esta peliculina.

Tamos en contacto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario